czwartek, 5 stycznia 2012

Środowe zerwanie się z lekcji.

Wczoraj zerwałam się z dyskoteki szkolnej i pojechałam z Gwiazdą oraz Shad do Warszawy.Wstąpiłyśmy do starbucks'a a ja przez całą drogę siedziałam na iphonie.W starbucksie Shad weszła na jakiś tinychat do Angielski lapsiorków i były polewki.Cały czas podniecali się moimi włosami,a jeden wyznał mi miłość o.O ale bardziej podniecali się Gwiazdą która cały czas wbijała się w plan główny,jak to gwiazda.Potem widzieli te ze starbucksa laski i wgl. ludzie się schodzili,i poszłyśmy do centrum.Gwiazda wstąpiła do fryzjera,ja do manikiurzystki,a Shad na regulacje brwi.Weszłyśmy do paru sklepów,a potem zobaczycie co kupiłam.Wróciłam o wpółdo 17,coś koło tego,mama było bardzo zła.Mam już 45 godzin opuszczonych,a można mieć tylko 100 przez CAŁY ROK,i się boje że mogę być nieklasyfikowana ;c mama przeprowadziła ze mną poważną rozmowę na ten temat,oczywiście się popłakałam,po prostu rozkleiłam.Ale na pisanie bloga i tak będę miała czas,teraz wchodzę na kompa tylko po to.Będę czasem wchodzić na facebooka,czy formspringa,i tu na bloga.Jak będzie już okey z nauką to będę siedzieć nocami i dniami.Przykro mi bo mam dużo znajomych w internecie.Naprawdę wiele.No tak czy siak,tak trzeba.Jak Regi dostanie iphona to będę z nią nawet na lekcji przez skypa gadać XD No. Jak wróciłam to potem,jak się uspokoiłam poszłam sprawdzić skrzynkę i....DOSZŁA MOJA BLUZA!!!
Sorry ale się rozmazałam jak płakałam ;c

Bluza - ebay pl 170 zł Sweterek - Tk max 80 zł

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam cię bardzo... Ale czy wszystkie dziewczęta twojego pokroju (tudzież interesujące się modą) są na takim samym poziomie inteligencji, ich życie wygląda tak samo, mają te same beznadziejnie błahe problemy, taki sam język i wyżalają się na swoich blogach? Jeśli tak, to kup mi sznur, zwyczajnie się powieszę. A, pokusiłabym się na zjechanie cię po całej linii, ale jestem zbyt leniwa, żeby się podnieść, a leżąc na brzuchu nie pisze się najlepiej. A poza tym jest w pół do pierwszej i nie jesteś warta mojego zachodu o tej porze. Dobranoc i życzę szczęścia. Jeśli chcesz usłyszeć całą wiązankę to do mnie napisz. Nie wiem czy możesz, ale pewnie nie chcesz. Proponuję to, bo lubię udowadniać innym moje racje.

    OdpowiedzUsuń