wtorek, 3 stycznia 2012

Powrót do przeszłości.

Cześć wam wszystkim,miło mi.Z mojego ''scene'' nic nie wyszło *wzdycha*._. żyję dalej swoim smutnym,monottonym życiem.Miałam tu wchodzić codziennie,a po pierwszej notce zrezygnowałam chodź nabyłam jednego obserwatora. Postanawiam wrócić do starych śmieci jako nowa ja.Lea została.Poznałam parę fajnych osób jak Regi,tutaj w necie przez fotke.pl gdzie potem nas jechali,bo my jechałyśmy wszystkich w okół XD skasowałyśmy tam konta,a ja namówiłam ją do założenia bloga,sama nie prowadząc własnego *poprawia grzywę*.Chcę tu wrócić,rozumiecie? ja tu powracam,chcę robić karierę, sławę i pieniądze XD wprowadzę tu jakieś części modowe i wizualne.Coś z mojej garderoby,i co kupiłam.Mam dla was kilka zdjęć.
I zostałam przy mojej lustrzance,więc bez obaw o jakość-ma się dobrze.


Bez tapiru :)
tak,mam doczepiane włosy.
ja w wakacje o.O

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz